Sivut

tiistai 15. joulukuuta 2015

15. Luukku: Heinähattu



Tämän hetkiset kanit on nyt kaikki esitelleet itsensä, joten annetaan vuoro meidän enkeli-kaneille!

Minä ja poikaset

Nimi: Heinähattu
Lempinimi: Usein Heinikseksi kutsuttiin.
Syntymäaika: Tarkkaa päivää kukaan ei muista, mutta suunnilleen lokakuu 2001.
Lempiruoka: Meille ei viellä niina aikoina annettu kauhean eksoottisia tuoreita kuten banaania tai vaikkapa marjoja liiemmin, mutta porkkanat, omenat ja voikukat ovat herkkua.
Inhokkiruoka: Mansikka tulee ensimmäisenä mieleen, vaikka muuten aika kaikki ruokainen olen aina ollut.
Paras muisto 0-1vuotiaana: Siitä on kuule sen verran monta vuotta aika, etten muista.
Paras muisto 2010: Pidän sitä parhaimpana muistona, että sain olla rakkaiden kaverieni kanssa ja säin päivittäin hyvää ruokaa.
Paras ystäväsi: Vilttis ja Ballis.
Miksi: Sen verran monta vuotta ehdittiin yhdessä viettää. Välillä meillä tuli pieniä johtajuus kiistoja Balliksen kanssa, koska se varmaan luuli että olen liian vanha johtajaksi.
Paras yhteinen kokemus parhaan ystävän kanssa: Kerran, kun häkkimme ovi unohdettiin sulkea, niin pääsimme tutkimaan hiukan ympäristöä. Oli talvi joten joka puolella oli tassun jälkiä, mutta koko kolmen kopla oli kuitenkin poksissa.
Pidätkö lumesta: Olen sen verran monet lumet ja talvet nähnyt, että alan olla ihan neutraali sen suhteen. Mutta onhan lumi siitä kivaa, ettei ole niin kamalan pimeää.
Lempi puuhasi: Olen aina ollut aika rauhallista tyyppiä, joten tykkäsin vain katsella toisten hulluttelua.
Kotihäkkisi paras paikka: Minä oli ulko kani, lähes koko ajan, muutamia talvia lukuun ottamatta, joten paras paikka oli oven edessä, josta pääsi ulkotarhaan. Nykyään silloisessa häkissäni asuu Fantsun lauma ja toisella puolen Pulla ja Noppa.
Miten ystäväsi kuvailisi sinua kolmella sanalla: Rauhallinen, johtaja-tyyppi, rohkea



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti