Sivut

perjantai 18. joulukuuta 2015

18. Luukku: Vilttitossu




Nimi: Vilttitossu
Lempinimi: Vilttis useimmiten vaan. Vanhemmalla iällä olin myös "Pappa" tai muu vastaava.
Syntymäaika: Ei muisteta ihan varmaksi, mutta suunnilleen 3.9.2001.
Lempiruoka: Olen aina ollut luonnonlapsi, joten tykkään eniten tuoreista, ja varsinkin sellaisista, joita voi itse kerätä pihalta tai metsästä.
Inhokkiruoka: Eipä sellaistakaan varsinaisesti ole. Ainut mikä tulee mieleen on mansikka, sitä en syö.
Paras muisto 0-1vuotiaana: Pääsin kerran oikeasti suurelle seikkailulle, mitä en vanhemmalla iällä olisi kuuna päivänä tehnyt. Kun pääsin karkuun yönaikana, oli kesä ja olimme ulkona, minä olin lähtenyt metsään, ja tulin vasta parin päivän päästä takaisin. Myöhemmällä ikää minulla oli sen verran järkeä päässä, että en menisi mukaan sellaiseen, koska siellä voi olla vaarallistakin.



Paras muisto 2013: Paras oli varmaan se, kun ymmärrettiin vihdoin että minä en tule ikinä asumaan samassa häkissä Pullan kanssa, olin pieni ja pippurinen ja hyökkäsin ainakin puolta isomman pullan päälle, ja voitin kuusi nolla, vaikka olin 12, ja Pulla 1v.
Paras ystäväsi: Heinis ja Ballis.
Miksi: Tultiin Heiniksen kanssa samasta paikasta, joskin ei kuitenkaan samasta poikueesta, eikä olla edes sukua, mutta asuttiin alusta asti yhdessä. Ja Ballis sitten paria vuotta myöhemmin tuli mukaan kuvioihin. Oltiin ehkäpä maan paras kolmen kopla!
Paras yhteinen kokemus parhaan ystävän kanssa: Parasta oli olla meidän pikku lauman "alfa uros" : D



Pidätkö lumesta: Kukapa ei pitäisi. En minäkauheasti siinä ole ikinä penkonut, mutta onhan siinä välillä kiva leikkiä.
Lempipuuhasi: Nukkua jossain mukavan viileassä paikassa kuumana kesääivänä, tai temmeltää ulkona raikkaalla pakkassäällä.
Kotihäkkisi paras paikka: Kopin päällä. Sieltä voi valvoa toisten tekemisiä ja tuomita.. Tjaa, sinne sopii talvella hyvin aurinko.
Miten ystäväsi kuvailisivat sinua kolmella sanalla: Uskollinen, terhakka, auttavainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti