Sivut

keskiviikko 16. joulukuuta 2015

16. Luukku: Balleriina





Nimi: Balleriina
Lempinimi: Ballis
Syntymäaika: 1.11.2003
Lempiruoka: Olen aina ollut suhteellisen kaikki ruokainen, mutta ehkä niitä ykkös herkkuja on omena ja kuivattu leipä-
Inhokki ruoka: En tykkää Mansikoista. Muita inhokkeja ei tule heti mieleen.
Paras muisto 0-1 vuotiaana: En oikein muista niistä ajoista mitään, mutta se oli aika hulvatonta, kun omistajamme yritti "hypyttää" minua ja minun sisaruksiani näkkileipien yli, mutta tottakai me nyt söimme niitä, koska mitä järkeä on hyppiä ruoan yli?



Paras muisto 2012: Kun sitä omituisen näköistä kani, jonka korvat on ihan väärin päin, mikä Pulla lineekään, yritettiin totuttaa asumaan minun ja Vilttiksen kanssa, mutta minä pelkäsin sitä, joten isä-pappa suojeli minua, ja ajoi Pullan pois. 
Paras ystäväsi: Äiti-Heinis ja isä-Vilttis.
Miksi: Koska olen koko ikäni asunut niiden kanssa, ja miksipä ei, onhan oman perheen seura aina sitä parasta.
Paras yhteinenkokemus parhaan ystävän kanssa: Tämä on ihan mahdoton, koska vietettiin niin monta vuotta yhdessä.



Pidätkö lumesta: Enköhän, vähän kylmää, mutta kyllähän se talveen kuuluu.
Lempipuuhasi: Ehdottomasti makoilla auringossa ystävien kanssa, ja tehdä välillä vauhdikkaitakin pyrähdyksiä. Viellä yhdeksänvuotiaanakin lensi aika moista iloloikkaa.
Kotihäkkisi paras paikka: Minulla ei koskaan oikeastaan ollut lempi paikkaa. Tykkäsin koko poksista kokonaisuutenaan.
Miten ystäväsi kuvailisivat sinua kolmella sanalla: Ujo, vauhdikas, kiltti.



Minä, ja Noksu pienenä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti