Sivut

torstai 3. joulukuuta 2015

3. Luukku: Groke


Kuva minusta
Nimi: Groke
Lempinimi: Mörkö tai Mörri. Saatetaan kutsua myös Neekeriksi tai Negeriksi.
Syntymäaika: 6.8.2015
Lempiruoka: En ole kauhean ahne, mutta tykkään aika monesta ruoasta. Tänään söin iloisesti näkkileipää.
Inhokkiruoka: Ei varsinaisesti ole, mutten oikein tykkää genesis pelleteistä. Kyllä niitäkin syön, mutta jätän ne viimeiseksi, ja saatan jättää jopa syömättä. Ihmettelen vain, että miten se Noksu tykkäsi niistä niin paljon..
Paras muisto 0-1 vuotiaana: No minä olen aika arkajalka, etten ole koskaan uskaltanut lähteä pois kotosalta. Mieleen on jäännyt aikalailla kaikkien muiden kömmähdyksiä, kuten se, kun Propus hyppäsi vesikuppiin, ja jäi sinne istumaan. Ei kaikki voi olla yhtä viisaita kuin minä.
Paras muisto tänävuonna: Edellisen kanssa sama, luonnollisesti.



Paras ystäväsi: Mun ystävät on vähän vaihdellut olosuhteiden pakottamana. Oltiin Propuksen kanssa hyviä kavereita, mutta kun se muutti pois, tutustuin Tofun kanssa paremmin, ja oltiin kuin paita ja peppu aina siihen saakka, kunnes viime lauantaina muutin omaan kämppään. Tällä hetkellä asustan siis yksin.
Miksi: En oikeastaan tiedä, koska varsinkin Tofu on tosi meneväistä sorttia, ja minä taas olen hiukan varovaisempi. Kai vastakohdat täydentää toisiaan?
Paras yhteinen kokemus parhaan ystävän kanssa: Minä oon aina ollut sivusta seuraaja, ja naureskelin aina vaan omaan partaani kavereiden kömmähdyksille. Edellä mainittu tapaus kun Propus hyppäsi vesikuppiin, ja kun Aquarius horjahti juodessaan, ja melkeinpä sukelsi.



Pidätkö lumesta: En ole nähnyt lunta, eli en voi sanoa juuta enkä jaata.
Lempipuuhasi: Tykkään olla omassa rauhassa ja puuhailla jotain itsekseni, välillä on tietenkin kivaa tehdä jotain porukassa, ihmisten tai kanien kanssa.
Kotihäkkisi paras paikka: Tykkään kopista, koska se on suojaisa. Ja mun iki oma wc, on myös tosi kiva, vaikkei sitä ehkä heti uskoiskaan. Siellä voi syödä heinääkin.
Miten ystäväsi kuvailisivat sinua kolmella sanalla: Ujo, viisas, kiltti

Minä pienenä

2 kommenttia:

  1. En kestä kun harmu hyppäsi silloin sinne astiaan ja kamala se on ollut vaalea pienenä :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, eikä ymmärtänyt edes tulla pois :'D ja hän oli kaunis, mutta tuo viimeinen kuva on vähän ylivaloittunut, negerkin näyttää harmaalta ;)

      Poista