Sivut

tiistai 8. joulukuuta 2015

8. Luukku: Peikkometsän noppa


Kuva minusta


Nimi: Peikkometsän noppa
Lempinimi: Usein vain Noppa. Välillä saatetaan kutsua Nopsuksi.
Syntymäaika: 8.4.2013
Lempiruoka: Me ollaan Pullan kanssa sellaisia kompostoreita, että meille annetaan jos muille ei kelpaa. Jotenka syön melkein kaikkea, mutta lempiruokaa ovat kaiken näköiset herkut, olivat sitten tuoreita tai ei. Ei välttämättä uskoisi siitä, sillä olen rehellisesti sanoen meidän poppoon fitnes-kani, koska olen lihaksikkain.
Inhokki ruoka: Jaa, että sellainenkin pitäisi valita. Joudun sanomaan, etten inhoa mitään ruokaa.



Paras muisto 0-1vuotiaana: Tämä ei kylläkään ole paras, mutta herättää eniten tunteita. Kun saavuin tänne, minulla oli aluksi kauhea pelko, vaikka Pulla oli heti minun kavereini, mutta etsin silti pakoreittiä, ja lopulta pääsin karkaamaan, mutta ulkokoirat huomasivat minut, ja minä pelkäsin että ne pääsee vapaaksi, joten menin puukasan alle piiloon, jossa pysyttelin monta tuntia ennen kuin tulin pois.
Paras muisto tänä vuonna: Tänä kesänä oli kivaa, kun saimme kesän aikana olla kolmessa eri ulkoaitauksessa, koska kaivoimme ne aina Pullan kanssa pilalle, niin niiden piti antaa palautua. Minusta oli hauskaa, että sai uusia paikkoja tutkittavaksi.



Paras ystäväsi: Pulla tietenkin! Kenenkään muun kanssa en tule edes toimeen, mutta Pullan kanssa meillä on mainio viha-rakkaus-suhde, koska useimmiten ollaan kuin paita ja peppu, mutta joskus toinen saattaa hermostua toiselle, kun ollaan molemmat hiukan jääräpäitä ja reviiritietoisia, mutta eripurat ei kestä koskaan kauan.
Miksi: Olen pienestä pitäen asunut Pullan kanssa, ja meidän hyvin erilaiset luonteet täydentää toisiaan. Minusta on tullut rohekeampi Pullan myötä, ja Pullasta taaseen touhukaampi.
Paras yhteinen kokemus parhaan ystävän kanssa: Meidän parhaita hetkiä on ne hetket, kun ollaan jonkun erimielisyyden jälkeen taas sovussa.




Pidäkö lumesta: Voisin sanoa, että ihan kiva. Märkä lumi ei ole taaskaan ollenkaan kiva juttu.
Lempipuuhasi: Tykkään touhuta kaikkea, kuten hyppääminen on mun juttu, ja ihan vaan ulkoilu.
Kotihäkkisi paras paikka: Meidän yläkerta, joka on mukavan suojaisa, ja sieltä pystyy silti tarkastelemaan toisten tekemisiä.
Miten ystäväsi kuvailisi sinua kolmella sanalla: Pelokas, utelias, vauhdikas.






Minä pienenä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti